Nationaal park ts....

8 januari 2018 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Deze blog ben ik  vanmiddag begonnen voor de cabin met een steenkoude Rosé en uitzicht op zee...... geloof me, zo moet vakantie zijn!

Vandaag aangekomen in het natuurpark. We slapen in een huisje onder de bomen met uitzicht op zee. Een simpel hutje maar met eigen douche en toilet. En wat voor een douche , de beste die ik tot nu toe gehad heb 😜

Het was weer een lekkere dag, behoorlijk warm dat dan weer wel.  De autorit hier naar toe was niet lang,  in ongeveer twee en half uur waren we hier . Een nationaal park met aan de kust kampeerplekken, strandhuisjes en dan onze huisjes die iets meer van de zee afliggen . Wandelen hier is super mooi, en we hebben een klein tochtje van twee uur gedaan. Naar de hangbruggen over de riviermonding heen. Ik ben niet zo’n held op  een wiebelende ondergrond terwijl het water onder je doorstroomt en begon al aardig te zweten toen ik die dingen vanaf een grote hoogte zag hangen. Maar al met al viel het reuze mee en heb ze alledrie bewandeld!

. De huisjes waar wij slapen staan in een klein rondje bij elkaar, ongeveer 6 huisjes.  Je hebt hier dus gelijk het camping gevoel en een gesprek is al snel begonnen.  De avond hebben we afgesloten met een wijntje met de  overburen, en zuid Afrikaans echtpaar die ons weer de nodige tips hebben gegeven. En als ik zo hun verhalen hoor krijgen we nog heel wat moois te zien!

Morgen op weg naar elephant park...... ben benieuwd!

1. Vin:
    8 januari 2018
    Whoo... Schitterend schat.! Xxx
  2. Lia:
    8 januari 2018
    Zo mooi dit!!!!
  3. Hanny:
    9 januari 2018
    Wow! Trip of a lifetime xxxx
  4. Ery:
    10 januari 2018
    Tegek joh wat een uitzichten, leuk die hutjes!